SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

2017.02.28.

WiFi az autóban

A Fordokba beépített modem csatlakozási lehetőséget és szórakozást kínál utazás közben az utasoknak és a gyerekeknek

Az örökös “Ott vagyunk már?” nyafogást hamarosan felválthatja a “Már ilyen közel vagyunk?” kérdés, hiszen a gyerekeket nemsokára leköti majd, hogy utazás közben is egyszerűen streamelhetnek vagy tölthetnek le filmeket, játékokat és zenéket.

A Ford együttműködik a Vodafone vállalattal, hogy az új FordPass Connect beépített modemen és WiFi-hotspoton keresztül 4G LTE kapcsolatot biztosíthasson a járművek számára Európában. A külső antennával működő WiFi-hotspot egyszerre akár 10 eszköz kiszolgálására is képes. A gyors adatátvitel segítségével az utasok akadálytalanul használhatják az internetet.*

A FordPass Connect modem és a FordPass alkalmazás segítségével az autósok gyakorlatilag a világ bármelyik pontján tartózkodva nyithatják-zárhatják járművük ajtaját, ellenőrizhetik az üzemanyag- és olajszintjét, abroncsnyomását, akkumulátorának töltöttségét, kilométer-számlálóját, sőt azt is tudják, ha megszólal a riasztó, emellett pedig megjeleníthetik egy térképen az autójuk pillanatnyi tartózkodási helyét. A Live Traffic szolgáltatás valós idejű forgalmi információi révén elkerülhetők a forgalmi dugók.

---

“A mobilitás jövőjének fontos része a kapcsolódás; a kapcsolat a jármű és tulajdonosa, a jármű és az utasok okostelefonja, vagy éppen a jármű és környezete között,” vélekedett Don Butler, a Ford kapcsolt járművek és szolgáltatások részlegének ügyvezető igazgatója. „A FordPass Connect révén SYNC platformunk az eddigi készülék-központúság helyett ezentúl felhő-központú lesz. A FordPass Connect Wi-Fi-kapcsolatával – amit a Vodafone biztosít – a gyerekek utazás közben filmeket nézhetnek, zenét hallgathatnak, vagy akár még a házi feladatukat is elkészíthetik, a felnőttek pedig az autóban is dolgozhatnak, hiszen bárhol járnak is, könnyen hozzáférhetnek a vállalati információs forrásokhoz.”

Európában az internetes kapcsolat fontosabb, mint valaha. Az Egyesült Királyságban minden harmadik, öt év alatti gyermeknek van már saját tabletje***; az európaiak 2015-ben négyszer annyit költöttek TV-műsorok és filmek streamingjére, mint egy évvel korábban****, és tavaly már gyakrabban választották zenehallgatáshoz a streaminget, mint a letöltést.


A Ford a barcelonai Mobil Világkongresszuson mutatta be az új FordPass Connect technológiát.

“A Vodafone már több mint tíz éve dolgozik együtt a Forddal, és a két szervezet adottságainak egyesítésével most arra összpontosítunk, hogy megoldást találjunk az autósok és utasaik globális mobilitására,” nyilatkozta Erik Brenneis, a Vodafone Global Enterprise vezérigazgatója. “Minél egyszerűbb megoldást találunk arra, hogy az emberek az autón kívül és belül egyaránt kapcsolatban maradhassanak a külvilággal, annál több lehetőséget biztosíthatunk számukra, hogy kellemesebbé varázsolják életüket.”

A Ford a Vodafone globális előfizetői moduljának (SIM) és a Dolgok Internete (Io T) platform használatával magasabb szintű biztonsági, vagyonvédelmi, diagnosztikai és szórakoztató szolgáltatásokat biztosít majd autóiban az egész kontinensen, megfelelve az új, szigorú EU-szabályozásnak.

A Ford kínálatában már 2012 óta szerepel a SYNC rendszert kiegészítő Vészhelyzeti Segélyhívás. Ha olyan baleset történne, amely a légzsák nyitásával vagy az üzemanyagellátás blokkolásával jár, a rendszer a Bluetooth-hoz kapcsolt mobiltelefont használva segít az utasoknak segítséget hívni az adott országban beszélt nyelven. A Vészhelyzeti Segélyhívó rendszer megadja a jármű helyzetét, hogy a mentőszolgálat operátora egyszerűbben küldhessen segítséget a helyszínre.

A Ford most a beépített modemmel is hasonló szolgáltatást kínál: az eCall szolgáltatás egy baleset után automatikusan vészhelyzeti segélyhívást indít, közölve a mentőszolgálattal a baleset pontos helyszínét – függetlenül attól, hogy a vezető eszméleténél van-e, vagy sem.* Azokhoz a modellekhez, amelyekben nincs FordPass Connect, a márka továbbra is a Vészhelyzeti Segélyhívás rendszert ajánlja.






Márkakereskedésünk hírei