2020. 03. 23.

Érintésmentes szerviz szolgáltatás

A Ford magyarországi márkakereskedésében új, érintésmentes szerviz szolgáltatást vezet be a biztonságos szervizlátogatás érdekében.

Ford márkakereskedéseben elérhető szolgáltatás keretében a szervizek hozom-viszem szolgáltatással segítenek, hogy az aktuális javítási, munkák akkor is elvégezhetőek legyenek, ha az ügyfél nem tud kilépni a lakásából
                          

Budapest, 2020. március 19.  A Ford magyarországi márkaszervizei számára kiemelten fontos ügyfelei és kollégái biztonsága, ezért a fertőzések elkerülése érdekében azon túl, hogy a Ford márkakereskedői hálózata teljes mértékben betartja az egészségügyi hatóságok vonatkozó előírásait és ajánlásait, a Ford szigorú higiénés szabályokat léptett életbe.

Személyes találkozáskor mellőzik a kézfogást a vírus terjedésének megakadályozása érdekében, valamint kézfertőtlenítési lehetőséget biztosítanak minden autószalonban és szervizben. Az érintkezési felületeket (pl.: munkafelvételi asztalok, bútorok, mellékhelyiségek) minden márkakereskedésben napjában többször fertőtlenítik. A munkatársak eldobható védőkesztyűben dolgoznak, majd a szervizelést követően fertőtlenítik a gépjármű kritikus részeit. Rendszeres és kötelező kézmosási szabályokat vezettek be és naponta többször is szellőztetik zárt tereiket.



Az ügyfelek és Ford munkatársak egészségének védelme, valamint a vállalkozások és magán autó tulajdonosok mobilitásának megőrzése érdekében bevezetett legfontosabb, új szolgáltatás azonban az érintésmentes hozom-viszem szolgáltatás, ami azonnali hatállyal a magyarországi Ford márkakereskedésben elérhető. A szolgáltatás legfőbb előnye az, hogy a Ford tulajdonosnak nem kell kimozdulnia otthonából, járművét az általa megadott helyen és időben a márkakereskedő átveszi, majd a szervizelés, javítás vagy karbantartás elvégzését követően fertőtlenítve házhoz is szállítja, ezzel az érintkezések számát minimálisra csökkentve. A javítási, karbantartási munkálatokról az ügyfelek pontos képet kaphatnak a már korábban bevezetett Ford Video Check szolgáltatás segítségével, melynek során részletes videofelvétel készül autójuk átvizsgálásáról, és az elvégzett javításokról.

A Ford Magyarország és márkakereskedői maximálisan elkötelezettek a járvány lassítása és mielőbbi leküzdése iránt, ezért arra kérik ügyfeleiket is, hogy a személyes találkozások számának csökkentése érdekében részesítsék előnyben az újonnan bevezetett biztonságos szolgáltatásokat és digitális megoldásokat. 


Érdeklődjön a szolgáltatás elérhetőségéről


A Ford Motor Company

A Ford Motor Company globális vállalat, amelynek központja a Michigan állambeli Dearborn. A vállalat tevékenységi köre a Ford személyautók, haszongépjárművek, városi terepjárók (SUV) és elektromos hajtású autók, valamint a Lincoln luxusautók tervezése, gyártása, értékesítése, szervizelése és a velük kapcsolatos szolgáltatások biztosítása. A vállalat a Ford Motor Credit Company révén pénzügyi szolgáltatásokat is nyújt. A Ford vezető szerepre törekszik az elektromos autók, az önvezető járművek és a mobilitás területén. A Ford mintegy 199.000 embert foglalkoztat világszerte. Amennyiben több információra van szüksége a Fordról, termékeiről vagy a Ford Motor Credit Company vállalatról, kérjük, keresse fel a www.corporate.ford.com vagy a www.ford.hu honlapot.

A saját tulajdonú vállalatokban körülbelül 53.000 alkalmazottat, az összevont, illetve nem összevont közös vállalkozásokkal együtt pedig mintegy 67.000 embert foglalkoztató Ford Európa felel a Ford márkához tartozó autók gyártásáért, értékesítéséért és karbantartásáért Európa 50 piacán. A Ford Motor Credit Company mellett a Ford Európa üzleti tevékenysége magában foglalja a Ford Ügyfélszolgálat és 24 gyártóüzem (16 saját tulajdonú vagy összevont közös vállalat és 8 nem összevont közös vállalkozás) működtetését. Az első Ford autókat 1903-ban szállították Európába – ugyanabban az évben, amikor a Ford Motor Companyt alapították. Az európai gyártás 1911-ben indult meg. 




Márkakereskedésünk hírei



Feltételek Adatvédelem Állásajánlatok